Η Κεντρική Εξαγωγική Οργάνωση της χώρας, με εμπειρία από το 1945 και σύγχρονη τεχνογνωσία, έχει τις σωστές απαντήσεις.
Η Κεντρική Εξαγωγική Οργάνωση της χώρας, με εμπειρία από το 1945 και σύγχρονη τεχνογνωσία, έχει τις σωστές απαντήσεις.
Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έρευνα για τις σχέσεις μιας οποιασδήποτε εξαγωγικής επιχείρησης με τους Πελάτες της πραγματοποιεί ερευνητική ομάδα Καθηγητών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα: "ο τρόπος με τον οποίο, μια επιχείρηση προσπαθεί να αναπτύξει ή και να διατηρήσει σχέσεις με τους πελάτες της είναι πολύ σημαντικός για το μάρκετινγκ".
Στόχος της ερευνητικής αυτής προσπάθειας είναι να διευρευνηθούν οι τρόποι με τους οποίους μια επιχείρηση προσεγγίζει τους πελάτες της στις αγορές του εξωτερικού.
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων συνδράμοντας στο έργο της ακαδημαϊκής κοινότητας προσκαλεί τα μέλη να συμμετάσχουν στην έρευνα, σημειώνοντας ότι οι απαντήσεις θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τους ερευνητικούς σκοπούς του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Μάρκετινγκ) του Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης.
Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο.
Παρακαλώ συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο εδώ: https://docs.google.com/forms/d/1D2rIKmu-OZERD7muauBuPjj48AHcZyMrhWOodvjQTA8/viewform?usp=send_form